trening

Środa, 11 kwietnia 2012 · dodano: 11.04.2012 | Komentarze 3

Po powrocie ze szkoły przetestowałem czyścidełko do łańcucha produkcji lidla, a właściwie barbieri. Działa całkiem nieźle, nawet lepiej niż szejkowanie w benzynie. Zjadłem gołąbka i pojechałem ogarnąć słynną już agrafkę na trasie BM. Zrobiłem trzy kółka i nawet wynalazłem fajne ścieżki i można teraz kręcić tam pętelki. Spotkałem też sarnę i dwóch rowerzystów, z którymi zrobiłem sobie jeszcze jeden zjazd.

Z rozmowy wynikało, że na objeździe był asfaltowy podjazd w Brzezinie. Oprócz tego ponarzekaliśmy sobie na brak mapki i ruszyłem w swoją stronę, do domu. Po drodze wjechałem sobie na Wiśniową Górę, a później już lekko do samego domu.

Wracając jeszcze do tematu tajemniczej trasy bikemaratonu, oprócz agrafek będą też rockgardeny i telewizory. Dowód:

Dopiszę jeszcze, że przesunąłem siodełko bliżej kierownicy i jest o wiele lepiej, mogę się łatwiej zawiesić nad kołem.

tajemniczyjogurt
| 04:53 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Przejrzałem tracki, które są już na stronie no i mini i mega różnią się dość znacznie (tam, gdzie powinny się pokrywać).
| 19:04 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Grabek powinien zająć się organizacją zawodów na orientację, nie byłoby problemów z trasą :D
kondzios230
| 18:57 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Ja ci mówię - jak tak dalej pójdzie, to trasa poszczególnych sektorów będzie się różniła ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wnalp