Rower:

trening

Czwartek, 12 kwietnia 2012 · dodano: 13.04.2012 | Komentarze 4

Ostatni trening przed maratonem, więc powinno być lekko. Według pulsometru było, patrząc na rower nie było. Prawie cały czas w deszczu, tylko w lesie, pod drzewami, nie padało. Na boisku na Marszowicach spotkałem Kosmę z teamem chwilę pogadaliśmy i pojechałem. W Lesie Mrozowskim objechałem kilka trudniejszych miejsc. Pomimo kiepskiej pogody spotkałem całkiem sporo ludzi - dwie zabłąkane dżokejki (ciekawostka, nikt, kto zasięgał u mnie rady o drogę nie dotarł do celu - zawsze zapominam o jakimś skrzyżowaniu albo urwisku...) i ekipę znakującą trasę BM.

Z nie-ludzi znowu widziałem dzika, spłoszyłem go trzaskiem łamanej gałęzi.

siedział po drugiej stronie

i żurawie, słabo widać

mumifikant
| 08:14 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj A bo są dziki leśne i miejskie ; ]
tajemniczyjogurt
| 19:43 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj pniesiugrzesiu: Myślałem, że będzie około 1500, bo pogoda nieciekawa, ale dzisiaj pojechałem po koszulkę, żeby jutro w kolejce nie stać, a i tak stałem dłuższą chwilę. Na szczęście mam trzeci sektor :D.

mumifikant: Drugi raz w życiu widzę dzika, a tyle się słyszy, że pod domy podchodzą. Pierwszy raz dzika widziałem w ostatni poniedziałek, nawet w tym samy lesie :D
mumifikant
| 16:01 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Dzika nie jest łatwo spotkac, powinnieneś czuć się spełniony :p
pniesiugrzesiu
| 19:48 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Ehhh pomyśleć, że miałem się przejechać na tym maratonie :) No ale niestety, może następnym razem :) Ciekawy jestem czy bedzie dużo błota i czy będzie tyle ludzi co przed rokiem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa estaw