Rower:

nocny Wrocław

Środa, 29 lutego 2012 · dodano: 01.03.2012 | Komentarze 2

ciekawostka: ostatnia "rowerowa" środa była 28 września i wyglądała tak. Trochę później był rowerowy piątek, nie ostatni, ale też fajny ;)

A dzisiaj z mamą, nocą, po Wrocławiu. Mgliście i dżdżyście, ale przynajmniej jest klimat.

Jest też mapka Bikemaratonu we Wrocławiu, ktoś chętny na objazd? http://bikemaraton.com.pl/public/spaw_upload/images/wroclaw/2012/wro_trasa_2012.jpg

tajemniczyjogurt
| 15:50 sobota, 3 marca 2012 | linkuj Dzisiaj z rana próbowałem objechać trasę, ale nie dałem rady i musiałem trochę sobie skrócić. Pełno błota, przez co strasznie ciężko się jedzie, do tego mapka jest niezbyt dokładna i w niektórych miejscach miałem wątpliwość, którędy jechać.

Masz rację - lepiej poczekać. Jest ciepło, więc pewnie wszystko szybko wyschnie.
WrocNam
| 05:17 sobota, 3 marca 2012 | linkuj Jak trochę wyschnie, to można rzeczywiście pętelkę po trasie BM zrobić w ramach jakiegoś weekendowego wypadu BS.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakz