Jelenia Góra, dzień 3, podsumowanie

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 3

Niestety od wczorajszego wieczora intensywnie padało, a właściwie to lało, więc postanowiliśmy zakończyć zgrupowanie trochę wcześniej. Zgrupka dobra rzecz - dwa dni jazdy, integracja z teamem i możliwość porównania się z innymi. Od dawna nie czułem się tak zmotywowany. Kiedy mówię od dawna, mam na myśli bardzo dawna. Nie mogę się doczekać następnego takiego wypadu i maratonów. Dzięki wszystkim, a szczególnie Wojtkowi za zorganizowanie noclegu i całej reszty.

W ramach podsumowania: Długie podjazdy idą mi zauważalnie lepiej niż kiedykolwiek. Na tym skupiałem się przez całe „przedwiośnie”. Na zjazdach na Paulinum za bardzo się jeszcze boję, do poprawienia koniecznie, ale w wyższych górach było całkiem ok. Jeszcze nie idealnie, ale całkiem spoko i widzę dużą poprawę. Do wymiany mostek na krótszy (100 mm na max 80 mm). Podróż do Jeleniej trwa tylko 2,5h, będę tam zaglądać częściej.

Nowe stroje teamowe mają być do końca marca, więc odbiorę sobie wszystko razem – ciuchy, odżywki i okładziny.

birdas
| 19:25 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Ja jestem mocno tolerancyjny ;)
tajemniczyjogurt
| 19:08 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Nie jestem najlepszym towarzyszem do jazdy po górach, ale spoko :)
birdas
| 09:42 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Jedynym wytłumaczeniem dla Ciebie może być aspekt, że wiedziałeś, że w weekend pracuję i założyłeś, że i tak nie mógłbym Wam potowarzyszyć. Ale w przyszłości jak będziesz w JG to się odezwij.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei