Jelenia Góra, dzień 2, trip 2

Sobota, 22 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 0

Po obiadowym przerywniku bardziej wypad bardziej pod maraton. Z Cieplic w stronę rozdroża pod Chojnikiem, podjazd po kamieniach, zjazd zielonym po schodach ułożonych z głazów lub po głazach ułożonych w schody. Jak kto woli. Było fajnie, miejscami gorąco. Znowu podjazd do bramy zamku, zjazd żółtym i później w stronę Michałowic. Trochę szlakiem, trochę fajnymi ścieżkami. W Michałowicach wbiliśmy się na Złoty Widok – górny poziom nieczynnego kamieniołomu. Chwila przerwy na fotki z Szrenicą w tle. Kawałek fajnego singielka, trochę szutru i zjazd zielonym w stronę Szklarskiej Poręby. Pieszo szedłem tamtędy milion razy, a rowerem jechałem dopiero pierwszy raz. Dużo kamerdolców, ramiona bolały. Udało się zjechać prawie całość - poza jednym momentem, gdy nieopatrznie zahaczyłem o drzewo i musiałem się ewakuować z roweru. Następnie kawałek wzdłuż rzeki Kamiennej i powrót cały czas w dół do Jeleniej Góry. Wyśmienita pierś z kurczaka w sosie szpinakowym, wykład-konferencja i regeneracja.