Rower:Fort Sprint

szosą na południe

Niedziela, 27 października 2013 · dodano: 27.10.2013 | Komentarze 7

Po wczorajszym teście wypadało zrobić jakiś dłuższy rozjazd, padło na południe. Coby się nie przemęczyć, wziąłem aparat. Od początku trochę wiało, ale nie jakoś strasznie mocno. Dojechałem do Gniechowic, tam pokierowałem jakiegoś szosowca do Będkowic. Tym razem wytłumaczyłem drogę na mapie, więc mam nadzieję, że trafił :D.

Właśnie w Gniechowicach skręciłem w lewo na taki fajny asfalt do Krzyżowic. Wiatr zaczął wiać bardziej w plecy, ale na środku szosy, w szczerym polu, wyrósł pies (oj wykrakałem w komentarzu z rana ;)). Nie znam się na psach, ale to zdecydowanie nie był jamnik. Może nawet i bym przejechał obok niego gdyby nie to, że szczekał i biegł za każdym samochodem, który jechał z przeciwnej strony.

Mogłem zawrócić, no ale wtedy zepsułbym sobie całą trasę. Więc dłuższą chwilę poczekałem na samochód jadący zgodnie z moim kierunkiem jazdy i schowałem się za jego bok. Kundel pewnie do teraz się zastanawia, gdzie zniknął jego mięsisty David Copperfield. Jednak na szosie również można obcować z naturą ;)

Później przez Małuszów do Sośnicy i powrót tą samą trasą do Wrocławia. Ponieważ jechało mi się dobrze, to stwierdziłem, że nadłożę drogi i pojadę koło A8, żeby zaatakować KOMa. Nie był to atak na 100%, bo w pełni sił to ja nie jestem, ale wystarczył. Pod koniec wyszło wreszcie trochę więcej słońca, więc zrobiłem zdjęcia roweru.

completny
| 11:24 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Wiem, wiem - jeździłem tamtędy nieraz ;)
tajemniczyjogurt
| 07:17 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Completny: No bo tam ładnie jest, cała ta pętelka, co jest na mapie, to są świetne asfalty, zwłaszcza, jeżeli nie ma silnego wiatru

Kuba7033
| 06:40 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Kurczę, znowu drużyna Copperfielda znikła we Wrocławiu, czas na pytanie do reportera ;P
salamandra
| 18:15 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Mięsisty David Copperfield; dobre :D
completny
| 17:15 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Ładne te zdjęcia ;)
tajemniczyjogurt
| 16:30 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Brałem ją już na wszystkie sposoby :)
kundello21
| 16:22 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Brałby tą górę w oddali, jak kiepski rentę babki :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zylis