Power Meeting + las

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 4

Wczoraj ładnie umyłem w wannie rower, rano wyczyściłem napęd i trochę skróciłem łańcuch. Gdy wsiadłem na rower, to jechało się świetnie - idealna pogoda, sucho, dobre samopoczucie. Coś jak rowerowe Boże Narodzenie w październiku.

Był delikatny obsuw, więc popatrzyłem, jak inni się męczą. Trochę od tego patrzenia zgłodniałem i musiałem skoczyć po pierniczki do aldiego. Jedno ciacho ma 120 kcal, nieźle. Chłopaki przełożyli mi koło i zasiadłem na trenażerze. Najpierw 12 minut rozgrzewki, a później 20 minut testu (CP20). Na rozgrzewce garmin podawał mi, że tak luźno pod 200 wat wyciągam. Później się okazało, że trenażer ma stopień oporu -4, więc został on zmieniony na 0 (jazda po płaskim), no i się zaczęło.

Tętno ze 160 skoczyło mi na 190. Chwilę tak wytrzymałem, ale zacząłem czuć pierniczki w przełyku, więc opuściłem na 186 i tak już się wahało do końca - 186-188 - średnie wyszło 187, max 194. Więc nie mogę powiedzieć, że się nie starałem. Coś tam próbowałem patrzeć na waty (w chwilach, gdy nie widziałem światełka w tunelu ;)) i wydaje mi się, że tak kręciły się około 180 W. Słabo, może następnym razem spróbuję pojechać bardziej siłowo czy coś.

Później rozjazd z Konradem - polataliśmy po Lesie Pilczyckim i przy okazji zrobiliśmy inwentaryzację ścieżek. Było super i na pomiarze mocy i w lesie.

A to już dawno miałem wrzucić. Dobrze pasuje do rozjazdu.

tajemniczyjogurt
| 07:04 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Nie ma problemu :)
WrocNam
| 03:56 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Dzięki za info! Gdybyś coś wiedział o następnym spotkaniu, byłbym bardzo wdzięczny za namiar.
tajemniczyjogurt
| 06:15 niedziela, 27 października 2013 | linkuj To był pierwszy power meeting we Wrocławiu, ale z tego co słyszałem, mają odbywać się cyklicznie. Koszt 10 zł. Mogłem wyobrazić sobie psa, to bym dał z siebie więcej :D
WrocNam
| 05:45 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Można sobie gdzieś takie pomiary siły pedałowania zrobić? Fajnie byłoby wiedzieć na co stać człowieka, kiedy go np. ściga pies ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa denze