Rower:Fort Sprint

Wzgórza Trzebnickie

Czwartek, 31 października 2013 · dodano: 31.10.2013 | Komentarze 2

Mam już wyniki pomiaru mocy:

ŚREDNIE - Pierwsza połowa/druga połowa
MOC – 226W / 185W różnica – 41W
RYTM – 101 / 112 różnica – 11rpm

ŚREDNIE – ostatnia minuta
RYTM --111
MOC – 292W – 87W mocniej niż średnia moc

WYNIK TESTU TO: 205W

Do tego dostałem całkiem obszerną analizę. Jest lepiej niż się spodziewałem, ale następny test postaram się pojechać lepiej.

Dzisiejszy trening zacząłem od dłuższego postoju. Pulsometr pokazywał mi jakieś bzdury, więc musiałem się zatrzymać, żeby poprawić pasek. Zawsze się obsuwa, gdy ubiorę kilka warstw - koszulka termo, szelki, koszulka...

Pojechałem w stronę Trzebnicy. pojechałem taką pętelką, która chyba jest esencją Wzgórz Trzebnickich - rozległe widoki, wąskie asfalty w wąwozach, długie zjazdy. O każdej porze roku jest tam ładnie, ale jesienią widać to, co zwykle jest przykryte gąszczem. Niektóre górki są tam naprawdę strome, chociaż latem wyglądają niepozornie.

Ogólnie to lubię nowoczesną architekturę, ale ten dom jest dla mnie zdecydowanie za duży. Może gdyby go obsadzić drzewami... No i nie pasuje do tej zakopiańskiej chatki ;)