BM Wrocław 2013

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Długo nie mogłem się zabrać za wpis z tego maratonu, no bo co tutaj pisać. Rano obudził mnie deszcz, zacząłem szykować rower tylko dlatego, że w piątek była ładna pogoda i pojechałem do biura zapłacić wpisowe. Nie miałem ochoty na powtórkę z zeszłego roku. Na szczęście około 10 przestało padać i wszystko zaczęło wysychać.

Na miejscu pogadałem z Konradem (kondzios230) i ustawiłem się w sektorze. Nagłośnienie było słabe, w 4 sektorze rozmowy zagłuszały spikera, albo 4 sektor był po prostu taki wygadany :D

Trasa była nieco inna jak na objeździe i mapkach, ale to jest standard we Wrocławiu. Pojechałem sobie mega i dojechałem do mety na 324 miejscu z 600. Siostrze Konrada poszło o niebo lepiej, zajęła 2 miejsce w kategorii KM. Nieźle.

A tak bardziej podsumowując, to chyba jakiś zmęczony byłem bo jechało mi się całkiem bez polotu. Miasteczko trochę smętne się wydawało, ludzi jakby mniej - ten maraton nie pasuje do czerwca.