Technika ;)

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 5

no i trochę zdjęć. Krótka rundka przed obiadem po kilku ciekawych odcinkach w okolicy Międzygórza. Na 1000 m.n.p.m wciąż leżał śnieg, nawet na innych niż północne stokach.

Śnieżnik z Iglicznej

widoki z Polany Śnieżnej i dziewięćsił

w drodze w kierunku Żmijowej Polany i Czarnej Góry

Teraz znowu nie będzie mi się chciało przez tydzień jeździć :D

tajemniczyjogurt
| 05:06 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj kondzios230: z taką motywacją to bym i w jeden dzień się na maturę nauczył ;)
salamandra: jak widać :/
plmatrix: W maju już będzie można na spokojnie jeździć, w tym roku globalne ocieplenie ochłodziło nam wiosnę.
pniesiugrzesiu: też byłem zdziwiony :D
pniesiugrzesiu
| 18:00 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Tylko czekam żeby wjechać na te 1426. W sumie planowałem na początku maja, ale nie wiedziałem, że tam tyle śniegu jeszcze jest!
plmatrix
| 17:12 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj góry, ach góry, ja jednak poczekam az śnieg stopnije :) - fajne widoczki
salamandra
| 15:35 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj "Teraz znowu nie będzie mi się chciało przez tydzień jeździć "
Czyżby... choroba powrotna?
kondzios230
| 14:35 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Ha, nawet podkładka ma swoje własne zdjęcie :D Nie mam pojęcia jak udało Ci się rower doprowadzić do porządku w tak krótkim czasie ;) Ja dopiero dzisiaj pokręciłem, oczywiście łapiąc deszcz :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieupo