BM Wrocław

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 6

W przeddzień startu zmieniłem dętki na lżejsze geaxy od Konrada i założyłem lekką, bo niebieską, podkładkę pod mostek, także od Konrada. Dziękuję :)

Po dojechaniu na Marszowice chwilę pogadaliśmy i ustawiliśmy się w sektorach. Po paru minutach moknięcia wystartowaliśmy. Od samego początku jechałem najszybciej jak mogłem, do rowów koło pałacu musiałem wyprzedzić jak najwięcej osób. Po przecięciu szosy wyprzedziłem kolegę ze szkoły, chwilę później był błotnisty podjazd, na którym ktoś mnie przyblokował i musiałem podbiegać.

Z rowami sobie poradziłem, na bufecie nawet nic nie wypiłem. Na pagórkach koło Wojnowic wyprzedziłem kilka osób, agrafkę też przejechałem ;). I właśnie ta agrafka była ostatnim trudnym momentem, więc zacząłem umiarkowane grzać do mety. W jednym miejscu obróciłem się na błocie o 180*, smart samy to nie był najszczęśliwszy wybór. Wyprzedziłem drugi raz kolegę i przeciąłem szosę. Morale od razu się podniosło :). Wiśniowa Góra, zjazd trochę ślizgiem, Lisie Jamy i dalej już sprint do mety, bo droga prosta.

czas: 1:32:23
BM MINI
m1 15/38
open 110/800

BM MINI klasyfikacja Otwartych Mistrzostw Wrocławia
m1 4/19
open 13/281

No to małe podsumowanie - pod względem open-open jest o wiele lepiej, a pod względem m1 jest raczej bez zmian. W OMW trochę zawaliłem, bo w zeszłym roku byłem pierwszy z M1. Wspomnianego wcześniej kolegę wyprzedziłem o 16 miejsc w open i o 1,5 minuty, nieźle jak na ostatnie ~8 kilometrów, ale wciąż za mało. Trzeba się dobrze przygotować do Piechowic, czyli plan treningowy o wdzięcznym kryptonimie "miętus". Cieszy mnie również to, że pokonałem te bardziej techniczne fragmenty.

Trasa to była błotna masakra - z tyłu wytarte klocki i rudy łańcuch. Widelec w porządku, działające uszczelki to fajna sprawa :). Od startu jechałem z zabłoconymi okularami, później zsunąłem je sobie na nos.

Po maratonie szybki prysznic i mycie roweru, a później tombola i wymiana zdań na temat trasy z Konradem :)

tajemniczyjogurt
| 14:45 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj alkor: pośrednio ;)
plmatrix: dzięki :)
kondzios230: brat mi zrobił to zdjęcie :)
WrocNam: jeżeli za rok będzie taka pogoda, to postoję przy trasie i będę robić zdjęcia ;)
pniesiugrzesiu: nie było tek źle z rowerem, jak się na początku wydawało, z gorszych rzeczy to czyszczenie łańcucha i zapieczone tłoczki w hamulcach
pniesiugrzesiu | 07:41 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Błoto bym jakoś przeżył, najbardziej by mnie wkurzało rozkręcanie całego roweru. Szacun!
WrocNam
| 15:58 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Szacunek za porwanie się na trasę w tych warunkach.
Fryz wymiata!
kondzios230
| 13:10 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Warunki były masakryczne :D Znalazłeś gdzieś jeszcze jakieś foty po za forum BM, bo tego pierwszego kadru znikąd nie kojarzę ;)
plmatrix
| 20:24 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj gratulacje wyniku i ... świetnej fryzury :)
alkor
| 19:44 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Jak widzę ten start sponsorował Kondzios:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz