tu i tam

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 2

Pojechałem jeszcze raz do Lasu Mrozowskiego, żeby przejechać te rowy. Udało się za pierwszym razem, a do ostatniego ktoś nakładł gałęzi.

Na początku tej drogi widziałem sarnę :)

no i teraz nie da się zrobić OTB

Koło szosy na Leśnicę spotkałem team sport-profitu. Poprawiali tasiemki wyznaczające trasę maratonu. Świetna sprawa :)

Chwilę później zadzwoniłem do mamy zapytać się, gdzie jest. Okazało się, że cały czas jest na grillu w Wilkszynie. No i tak wyszło, że załapałem się na makaron i tiramisu :D. W drodze powrotnej widziałem lisa, albo dużego, rudego psa.

Na balkonie właśnie chłodzą się "Fale Dunaju" :)

tajemniczyjogurt
| 10:28 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Ale jednak sporo roboty przy tym jest. Jeszcze się chłodzi. Ciekawe, czy nie ma zakalca :D
kaeres123
| 10:10 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Fale dunaju - piękna sprawa, ostatnio też się tym zajadałem :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic