objazd BM Wrocław

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 2

podejście pierwsze - mapka

Wybrałem się objechać trasę i nie wiem, czy to ja jestem zmęczony, czy to wina masakrycznego błota (wycinka wszędzie) czy tego, że org nie dał śladu gps i trochę błądziłem, próbując domyślić się, co kartograf miał na myśli, ale średnia wyszła dość niska a i ja wróciłem do domu wykończony i wygłodniały.

Wiosna daje się we znaki i chyba trzeba zacząć zabierać coś do picia ze sobą.

bystra woda w Lesie Mokrzańskim (Łękawica)

Znalazłem też ciekawe urwisko - co najmniej 12 metrów w dół. Ten las nie przestaje mnie zaskakiwać.

Na tym zdjęciu widać to lepiej, a na horyzoncie są wzgórza Trzebnickie. Po tym, jak zrobiłem krótki postój na grani stwierdziłem, że jest już dość późno i chyba lepiej wracać do domu. Zjechałem z trasy maratonu i pojechałem asfaltem przez Brzezinę.

Jednak rozcięcie ochraniacze przez gałąź, kąpiele błotne i dwunastometrowe urwisko to wciąż zbyt mało wrażeń by wrócić do domu. W Brzezinie zauważyłem leżącego przy krawężniku rowerzystę. Na szczęście był przytomny, choć lekko oszołomiony. Chwilę po mnie zatrzymał się inny kierowca i zdecydował się zadzwonić po karetkę, pomimo, że ten rowerzysta co chwilę zmieniał zdanie - czy wzywać, czy nie. Niby miał tylko mały krwotok z nosa, ale przy uderzeniu w głowę nigdy nic nie wiadomo, a i przy rozmowie wspominał, że "miał atak i od dłuższego czasu mu się tak zdarza". Później przyjechał kolejny kierowca, znajomy tego rowerzysty, więc pojechałem dalej.

Trzeba poczekać aż wszystko trochę podeschnie i można próbować znowu. Ślad wygląda "nie bardzo"