podjazdy

Czwartek, 24 listopada 2011 · dodano: 24.11.2011 | Komentarze 3

Na rower wyszedłem już wstępnie zmęczony. Z ciekawości chciałem zobaczyć, ile razy uda mi się podjechać na Wiśniową pod rząd. Jeździłem dość długo, aż zaczęło robić się ciemniej. Wyszło 15 raz, rekord z lipca to 10 z odpoczynkiem w połowie. Przepraszam, że ciągle piszę o tej Wiśniowej, ale to jedyna fajna górka w okolicy, do lepszych nie dojadę za dnia :P

Pod dom podjechałem od innej niż zwykle strony - przejechałem koło stadionu

W nocy świeci się jak drugie Słońce, w dzień też będzie się dobrze prezentować, jak już zdejmą te folie i rusztowania ;)

Są też nowe alejki, mi się podobają, chętnie bym widział więcej takich w okolicy. Po prawej jest elektrownia wodna, w tle można zauważyć Most Rędziński.

profil terenu też wyszedł niczego sobie :)

tajemniczyjogurt
| 20:36 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Wiem wiem, ale z daleka nadal wygląda jakby był w budowie. chyba przez to przegapiłem moment jej zakończenia :D
zetor65
| 15:24 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Bylem na tym stadionie na meczu Polska-Wlochy i on nie ma juz rusztowan ani nic takiego, po prostu to taka siatka ochronna.
WrocNam
| 04:07 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Stadion już nie ma folii i rusztowań - on taki już będzie ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa azprz