Zakole Warty

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 · dodano: 22.04.2014 | Komentarze 0

Odwiedziny u rodziny w Działoszynie. Po standardowej sałatce, babce i serniku pojechałem rozeznać się w okolicznym terenie. Z początkiem trafiłem dobrze - stromy podjazd ścieżką od kościoła, przez stary cmentarz na Górę Wiatrakową. Z góry jest widok na Działoszyn, cementownię i okoliczne pagórki z lasami. Trafiłem też na budowany dworek z XVIII w.

Później Traktem Kamiońskim do wioski o nazwie Kamion, gdzie przekroczyłem Wartę i objechałem kawałek pętli wieluńskiego bikemaratonu. Głównie las i trochę pól. a polne drogi są tutaj bardzo widokowe, przypominają trochę te na Wzgórzach Trzebnickich.

W Przywozie zauważyłem drogowskaz do Mogiły Książęcej, z ciekawości zajechałem zobaczyć.

Powrót tym samym traktem. Taki wyjazd to miła odskocznia od jazdy w okolicy Wrocławia. Nie mówię, że we Wrocławiu jest źle, ale to jednak fajne uczucie wjechać w teren po 100 metrach od domu, a nie 8 km. Chociaż 8 km dojazdu też ma jakieś plusy, przynajmniej można się dobrze rozgrzać ;)