Stara Cegielnia

Piątek, 18 kwietnia 2014 · dodano: 18.04.2014 | Komentarze 4

Obudziłem się trochę obolały po wczorajszym treningu, więc wybrałem się do lasu, coby się rozjechać. Zabrałem saperkę, bo miałem zamiar naprawić oberwany po maratonie trawers. Niestety chyba już nic nie da się z nim zrobić, więc zacząłem kopać nową ścieżkę we wschodniej części "kompleksu". Jest trochę zarośnięty, ale coś fajnego da się tam ułożyć ;)

birdas
| 18:35 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Nic tylko pobierać opłaty za przejazd ;)
tajemniczyjogurt
| 17:49 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Ja ja jechałem, to jeszcze nie było aż tak rozryte, ale również nie dało się przejechać.

Birdas, po cichu liczę, że ktoś to zrobi za mnie :D. Jak tam wczoraj jeździłem, to spotkałem jedną osobę. A jak już wracałem do domu, to z osiem, jadących w tamtym kierunku. Także ruch jest ;)
birdas
| 15:13 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Kurka ... z tą saperką i tworzeniem nowych tras to mnie przeraziłeś. Osobiście bym na to nie wpadł żeby tak postąpić. Myślisz, że zanim to ukończysz/zrobisz i zanim ktoś tędy przejedzie to to nie zarośnie chaszczami ?
WrocNam
| 05:01 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Trafić na coś takiego, jak na ostatnim zdjęciu, podczas maratonu, to chyba lekko przerąbana sprawa ;-)
Muszę się kiedyś wreszcie zebrać i odwiedzić opisywane przez Ciebie tereny. Ale na pewno dopiero po Żądle Szerszenia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieral