Rower:Fort Sprint

Przełęcz Tąpadła

Poniedziałek, 30 grudnia 2013 · dodano: 30.12.2013 | Komentarze 3

Zima nas rozpieszcza, słońce, 5*C, bez wiatru, więc jak tu nie skorzystać? Na Szczecińskiej pachniało skoszoną trawą, gdzieś tam na wsi gnojówką. Wiosna ;). Jechało się bardzo przyjemnie.

Płasko

A tu już nie. Na Tąpadła podjechałem tym razem od innej niż zwykle strony, zgodnie z trasą MP.

Na przełęczy chwila przerwy. Szef kuchni poleca dzisiaj keks i lód z elektrolitami w bidonie.

Zjazd tym razem serpentynami, bardzo polecam, jedną prawie skosiłem. Powrót nieco krótszą drogą przez Pietrzykowice. Jak zwykle nie zdążyłem wrócić z Tąpadeł przed zmrokiem. Po przekroczeniu A4 zrobiło się chłodniej, dziwne, bo bliżej miasta powinno być cieplej.

Miałem napisać jeszcze coś mądrego, ale podczas przewijania edytora do dołu zapomniałem, co miałem napisać.

WrocNam
| 04:54 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Świetna trasa.
Rzeczywiście, wczoraj można było wyczuć znaczący spadek temperatury, kiedy zaszło słońce. Można było się zdziwić ;-)
Kuba7033
| 21:25 poniedziałek, 30 grudnia 2013 | linkuj Na Szczecińskiej WPO ma chyba urlop, bo zwykle są tam inne zapachy (smrodki)
salamandra
| 18:42 poniedziałek, 30 grudnia 2013 | linkuj Piękna stówa! Foty jak marzenie. Keks mniam, mniam :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycio