Rower:Fort Sprint

Nowa Ziemia

Niedziela, 29 grudnia 2013 · dodano: 29.12.2013 | Komentarze 0

Na przejażdżkę promem się spóźniłem, ale wypadało przejechać się po nowym moście jeszcze w tym roku. Do Głoski dojechałem trochę okrężną drogą, ale za to klimatyczną. Ścieżka wzdłuż tej nowej drogi jest asfaltowa, co mnie bardzo cieszy. Ekrany na moście są przeźroczyste i przyciemnione. W Brzegu Dolnym buduje się ścieżki z kostki. Co kraj to obyczaj.

Zakłady chemiczne w Brzegu dolnym

Wyświetlacz nie działał, zresztą one i tak nie wyświetlają prędkości wiatru. Anemometr szalał. Z drugiej strony Odry jest ładny widok na góry, tutaj chyba Chełmiec (z masztem) w Górach Wałbrzyskich. Ułożyłem sobie małą pętelkę, szkoda, że w większości asfalt był zły lub bardzo zły. Muszę poczytać, czy są tam jakieś odcinki warte polecenia.

Tutaj kawałek dobrego:

A to już mostek na Marszowicach. Dzisiaj jest też nowość - wykres kadencji. Nie jest źle, można się tam czasem wybrać, ale nie w taki wietrzny dzień ;)