wf - kolarstwo górskie

Niedziela, 20 października 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 2

Dzisiaj wf bardzo kameralny. Bardzo. Spod Orbity przez Park Zachodni dojechaliśmy do Lasu Pilczyckiego tam pośmigaliśmy trochę po ścieżkach. Niektóre trochę zarosły od wiosny. Później ścieżkami ponad stawem na moim osiedlu (ale mnie zaszczyt kopnął :D) i przez uprawy leśne dojechaliśmy do Lasu Mokrzańskiego i Mrozowskiego. Tam pojeździliśmy trochę po urwisku i innych, łatwiejszych ścieżkach. Powrót polami i asfaltem do Leśnicy. WF skończył się na Złotnikach, a ja oddzieliłem się chwilę później i pojechałem jeszcze trochę na uprawy leśne.

Wracając Królewiecką spotkałem Konrada opowiedziałem mu, jakiego szoszona widziałem rozwalonego na krześle pod kawiarnią, więc pojechaliśmy na świeżo mielone espresso w kawiarni w znanej dzielnicy, bo osiągam celujące wyniki w nauce i dostaję co miesiąc taczkę eurosów do mnie na filiżankę rozpuszczalnej.

Pogoda była bardzo ładna ale nieco się zgrzałem, bo za ciepło się ubrałem. No cóż, rano w ogóle nie zapowiadało się, na to, że będzie słonecznie.