WF na PWr I

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 20.04.2013 | Komentarze 0

Wyjazdowe zajęcia miały się skończyć w połowie kwietnia, ale z powodu ataku zimy ich rozpoczęcie nieco się przesunęło :D. Przyznam szczerze, że niezbyt chciało mi się wstawać o 6, żeby naszykować rower, później jechać przez całe miasto na Zakrzów, pod fabrykę whirlpoola, no ale jakoś na wpół śpiąco się tam dotoczyłem.

Na miejscu już było z 5 osób, później dojechała reszta i całą grupą pojechaliśmy w stronę Lasku Bukowego. W laku zrobiliśmy kilka pętli. Byłem już tam raz czy dwa, ale zawsze jeździłem głównymi ścieżkami, nie miałem pojęcia o istnieniu takich fajnych korzenistych zjazdów. Prawdziwe górskie zjazdy w Kocich Górach. Dla samych ścieżek w tym lasku warto nawet było zdawać dwa razy egzamin z analizy.

U mnie obyło się bez strat w sprzęcie, komuś poszła dętka, a jednej osobie skończył się łańcuch. W Trzebnicy zatrzymaliśmy się w sklepie, uzupełniłem bidon. Bardziej zmęczeni wrócili do Wrocławia pociągiem. Pojechaliśmy jeszcze na ten stromy podjazd w Radłowie i wróciliśmy asfaltem o Wrocławia. Z Zakrzowa wróciłem przez milenijkę do domu.