Rower:Fort Sprint

Wzgórza Trzebnickie

Poniedziałek, 4 marca 2013 · dodano: 08.03.2013 | Komentarze 2

Wstałem o 6, ale dosyć długo się zbierałem, więc spod domu ruszyłem dopiero o siódmej. Tuż za progiem rozładowała mi się bateria w pulsometrze... bywa. Przejazd przez miasto bez problemów. Nowa droga rowerowa wzdłuż Pilczyckiej już pęka (przez przeładowanych rowerzystów jeżdżących rowerami na zakupy).

W Kocich Górach miejscami leży jeszcze śnieg, nawet znalazł się oblodzony zakręt (na szczęście pod górę). Lekko się nie jechało, przez przymrozek spadło trochę ciśnienie w oponach, a i lekki wiaterek był. 60 km to dobry początek sezonu :)

Miała być wiewiórka, ale sie schowała :<

tajemniczyjogurt
| 12:49 wtorek, 12 marca 2013 | linkuj No musiałem się do tego nieco zmusić ;). Od dawna nie byłem na rowerze tak wcześnie rano.
plmatrix
| 18:28 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj przy takiej temperaturze moje mięśnie nie chcą pracowac :), gratuluje zaparcia żeby wyjśc z domu, ja już sie nie mogę doczekać jakichś cieplejszy weekendów

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iazaw