dwie pieczenie na jednym ogniu

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 4

No, półtora - pierwszy raz w górach w tym sezonie i pierwsza setka, prawie setka. Po dziesiątej zebrałem się w sobie, żeby wyjść na rower. Pojechałem ulicą, która prowadzi wzdłuż A8 i na Muchoborze skręciłem na Smolec, w międzyczasie zatrzymałem się przy płocie lotniska.

Na płycie stał Rusłan, ale zdjęcie mi nie wyszło, więc nie wrzucam.

Wyprzedził mnie też ktoś na białym treku z teamu Sport-Profitu, chyba widziałem go też kiedyś na górce w Brzezinie.

W Smolcu droga najpierw zamieniła się z asfaltu w kocie łby, a później z kocich łbów w gruntową drogę. Przejechałem kawałek i dojechałem do przejazdu. Na przejeździe, w szczerym polu, asfalt, trzy światła obok dom - z płotem, więc nie było powtórki z Nowej Wsi Kąckiej, ale gość i tak miał ze cztery psy.

Dalej dojechałem do Sadkowa, przekroczyłem autostradę, pojechałem kawałek polną drogą i asfaltem. Miałem zamiar kontynuować jazdę niebieskim szlakiem ale ktoś postawił szlaban. Z tablicy pamiętającej jeszcze chyba lata osiemdziesiąte zdołałem wyczytać "w godzinach 7-15" i "odpady komunalne". Nie miałem ochoty na jazdę po wysypisku, więc nadłożyłem parę kilometrów po asfalcie.

W Krobielowicach zatrzymałem się przy Mauzoleum Feldmarszałka Blüchera (trochę niszczeje).

Później przy ładnie wyremontowanym pałacu, też w Krobielowicach. Szkoda, że budynki wokół są zapuszczone, byłby ładny zespół pałacowy, bo wokół są stawy i pole golfowe.

brama wjazdowa i sam pałac - najciekawiej wygląda od tyłu

Później wjechałem do lasu i cały czas jechałem wzdłuż pieszego niebieskiego, bardzo pieszego. Miejscami była szeroka leśna droga, a miejscami trzeba było iść na azymut i szukać oznaczeń na drzewach.

W Zachowicach spotkałem Kuby kolegę z roku. Już drugi raz w ciągu tego weekendu.
Samolot startujący z Mirosławic - drugie lotnisko dzisiaj.

Przeciąłem krajówkę i pojechałem do Sobótki, przez Rogów Sobócki. Szkoda, że nie wziąłem kasy. Mógłbym wtedy wstąpić do znanej piekarni po bułki mieć wpis pod tytułem "po bułki".

panoramka z okolic Rogowa

Później podjechałem na Przełęcz pod Wieżycą. Niestety endomondo nie działa tak, jak powinno i nie mogę porównać dzisiejszego czasu podjazdu z tym sprzed dwóch lat. Ale gdy tylko awaria zostanie usunięta to dopiszę. Ale chyba jest lepiej :D

słaba widoczność dzisiaj

uwielbiam stare, sudeckie, wille!

Zjazd z przełęczy w stronę zamku. Całkiem fajny :))

Powrót przez Garncarsko, Mietków, Piławę, Kąty Wrocławskie, Sadków, Skałkę, Żerniki. No chyba się udała wycieczka. Gdyby było mniej ludzi, to może bym spróbował zaatakować szczyt. W czasie weekendu to żadna przyjemność.

4120 spalonych kcali, czyli jakieś 10 pączków. Czyli 15 zł/100km. W sumie to wychodzi tyle co bilet na pociąg w jedną stronę.

tajemniczyjogurt
| 16:41 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj zetor65: ale jadąc pociągiem można więcej pojeździć na miejscu, a to już większa przyjemność niż powrót po płaskim :)
salamandra: żadne osiągnięcie - po płaskim rower sam jedzie ;)
plmatrix: dokręcać można w nieskończoność, najwyżej poprawię dystans gdy będzie okazja, o!
plmatrix
| 16:29 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj NIe mogłeś juz "dokrecić" tej setki ? Opis i fotki jak zwykle fajowe
salamandra
| 19:11 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Piękna ta leśna panorama. Szczególnie ładnie ci się udała. Dystansu po prostu zazdroszczę :)
zetor65
| 18:59 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Liczac ze jechalbys samochodem ktory pali powiedzmy 5l/100km, to musialbys wlac do niego za ok 29zl :) Co do pociagu, wole jechac rowerem i miec z tego przyjemnosc :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dmree