endurowanie

Piątek, 9 marca 2012 · dodano: 09.03.2012 | Komentarze 9

Pojechałem z Kubą na urwisko, obadaliśmy je, a później znaleźliśmy kusząco wyglądającą ścieżkę. Warto było nią pojechać, zdjęcia mówią same za siebie :)

podjazd na urwisko

portrecik :>

już rosną listki

lans fotka

a teraz już widoki z tej super ścieżki

a to już droga powrotna

Kenhill
| 16:29 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Widzę, nie tylko Ty znalazłeś zarąbisty Teren :D
tajemniczyjogurt
| 11:36 sobota, 10 marca 2012 | linkuj hipek99: mam już dość tego przedwiośnia :)
DaDasik: wiosna się przebija, ale przebiśniegów jeszcze nie udało mi się zobaczyć.
pape93: drzewo można ominąć, tam dalej jest ceglany mur :D
fotoaparatka: często tak bywa. Nawet jeden koziołek jest :)
Kuba7033: polecam się na przyszłość, na mapie jest jeszcze sporo białych plam
jotwu: dziękuję
plmatrix: postaram się wytłumaczyć :)

Na wschód od kropki #19 jest to urwisko. Po zjeździe z urwiska trzeba się popatrzeć na wprost i tam jest taka wąska ścieżka, która biegnie po zboczu takiej małej górki. Dalej rower już sam się prowadzi :D. Tylko trzeba uważać - w jednym miejscu jest rów, trochę gałęzi leży i ziemia trochę wilgotna (łatwo o uślizg).
plmatrix
| 07:24 sobota, 10 marca 2012 | linkuj Kusząco to wygląda, opisz dokładnie miejsce żeby inni mogli je odwiedzić, no chyba ze chcesz je mieć tylko dla siebie :)
jotwu
| 20:44 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Jeżeli "moja" lama wydała się tobie słodka, to jeszcze bardziej słodki "tajemniczyjogurt". Zdjęcia ci się świetnie udały.
Kuba7033
| 19:30 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Jak to stwierdziłeś, Góry Wrocławskie. Nie spodziewałbym się, że na równinie można znaleźć takie miejsce jak to. Super było!!
fotoaparatka
| 18:53 piątek, 9 marca 2012 | linkuj No to się na Was zwierzyna wypięła ;)
completny
| 18:47 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Pierwsze zdjęcie. Rozpędzasz się do 40 km/h, jedziesz jedziesz i jebs - drzewo :D A tak na serio to fajne te górki
DaDasik
| 18:46 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Wiosna sie przebija! :) Super :)
Hipek
| 18:41 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Ładna ścieżka, widać, że wiosna wychodzi na świat.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa siety