z Piotrkiem

Niedziela, 12 lutego 2012 · dodano: 12.02.2012 | Komentarze 1

Nic nowego ;)

Umówiłem się na 12 pod pałacykiem w Leśnicy, wyjechałem trochę za późno, ale kolega spóźnił się jeszcze bardziej :D. Do końca głównej jechałem na kole jakiegoś innego rowerzysty. Szczerze mówiąc, to myślałem, że wreszcie zobaczę złotą strzałę i nawet się na niej przejadę, ale okazało się, że "stoi na kołkach".

We wszystkim można znaleźć jakieś plusy, na ten przykład, uchodziłem za najlepszego mechanika rowerowego pod słońcem, w dodatku z pracą doktorską na temat hamulców tarczowych. Tak, niezbyt dawno temu zamontowałem adapter hamulca "do góry nogami". Teraz się tylko boję, żeby nie obróciło się to przeciwko mnie, jeszcze będę musiał jeździć regulować mu zacisk :D.

Średnia z jazdy wyszła około 12 km/h i coraz bardziej jest mi wstyd za mój wynik z Piechowic. Ten wynik ze wspólnej jazdy i marudzenie na podjazdach to znak, że mojemu, poniekąd teamowemu (sic), koledze przygotowania do sezonu nie idą. Co prawda, ja się tyle nie uczę i mi się na średniej ocen to wyraźnie odbija ;)

Trochę zimno, ale na szczęście w domu czekały pyszne wypieki i herbatka.