cięcie!

Czwartek, 26 stycznia 2012 · dodano: 26.01.2012 | Komentarze 2

Wstałem za piętnaście dziewiąta i dopiero po dziesiątej wygrzebałem się na rower. W mrozie bardzo fajnie się jeździ - powietrze jest rześkie, a błoto zamrożone no i ta szadź na drzewach...:3

W Lesie Mokrzańskim chwilę wahałem się, czy pojechać w lewo czy w prawo, no i wybrałem ten kierunek z racji tego, że było tam bardziej biało. Chwilę później zaliczyłem mały poślizg - podczas hamowania opona złapała trochę lodu, obyło się bez wywrotki.

Po chwili musiałem się jednak zatrzymać i zawrócić, ponieważ drwale zatarasowali mi drogę swoim obozem. Zawróciłem i skręciłem w inną drogę leśną, przy której znalazłem bezimienną mogiłę. Co ciekawe, jeździłem już tamtędy, ale wcześniej chyba była zakryta roślinami.

Ciekawy dołek.

Drzewa wywlekane są na główną drogę pożarową - zielony szlak, także z takiej fajnej ścieżki, którą nie tak dawno odkryłem, szkoda. Jeżeli rzeczywiście na miejsce każdego drzewa zasadzają cztery nowe, to niedługo przegonimy Finlandię pod względem zalesienia.

Co więcej, w tym roku, ta droga została naprawiona - z inicjatywy Osiedla Malowniczego powstała tam trasa do nordic walking, a teraz wygląda to jak wygląda, przynajmniej będzie błoto! muahahaha