HR max:185 (%)
173 (%)

trening

Sobota, 7 stycznia 2012 · dodano: 07.01.2012 | Komentarze 5

W tym tygodniu zmieniłem opony - smart samy poczekają na suszę. Na przód założyłem prawie nową Kendę Koyote 2.1, na tył nowego Kellysa Grippena 2.1, razem 1,5 kg gumy. Przy okazji zdjęcia kół odpowietrzyłem hamulce no i jest o wiele lepiej.

Jeszcze z technicznych kwestii, to przerzuciłem się z imageshack na picasę, kompresja była zbyt duża.

W środę i czwartek biegałem, w piątek leczyłem obolałe mięśnie :P.
b1-5,46 km, 00:32, puls wariuje :D
Myślałem, że zgubiłem klucze w parku, na szczęście znalazły się w domu.
b2-6,55 km, 00:47, 173 bpm

Przy muzyce o wiele lepiej się biega, ale komórkowy gps zawiódł - ze śladu wynikało, że przebiegłem maraton po Wrocławiu :(

Dzisiaj dopiero na Głównej skapnąłem się, że zapomniałem lampek i chyba dlatego wróciłem do domu przed zmrokiem. Później spotkałem evo z fr.org, pojechaliśmy razem kawałek, a później mi uciekła, a ja skręciłem do lasu.

Nowe oponki idą jak burza w błocie. Podjechałem na Wiśniową Górę, nawet nie było tak źle oprócz tego, że wyczerpała mi się bateria w GPSie. Przeszedłem na awaryjny komórkowy gps, w domu połączyłem dwa ślady i muszę przyznać, że się zrehabilitował po czwartku. Później na górkę w Brzezince i wróciłem przez las do domu.

tajemniczyjogurt
| 14:19 wtorek, 10 stycznia 2012 | linkuj Nie kupiłem, a dostałem :). Najbliżej masz do Krakowa chyba http://www.decathlon.com.pl/PL/stojak-serwisowy-ws-100-20714720/
kundello21
| 22:54 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Fajny stojak. Gdzie kupiłeś? Przydałby by mi się takie 2
| 22:53 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj I dobrze że na picase się przerzuciłeś:) od razu szybciej ładuje. IMGSHCK nie dość że wolny, to jeszcze problematyczny. Ja też na picasie jestem jakby co:)
tajemniczyjogurt
| 11:53 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Tak wygląda bardziej niepozornie i dobrze ;)
kundello21
| 08:24 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Piwoty wykręć z XCRa:) będzie bardziej pro hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asasi