coooraz bliżej... gór

Sobota, 3 grudnia 2011 · dodano: 03.12.2011 | Komentarze 6

Plan zakładał zawitanie do Świdnicy Polskiej no i wszystko szło zgodnie z planem. Po raz pierwszy w tym roku zatrzymałem się w Skałce, żeby uwiecznić na zdjęciu młyn.

Później przejechałem Bystrzycę, pojechałem kawałek szosą i wjechałem w polną drogę. Miał być tam punkt widokowy, spodziewałem się, że będzie stamtąd widać Ślężę, ale nie było.

Pojechałem dalej, ale się zatrzymałem, bo na polu stały sarny, a i chmury przybrały ciekawą formę.

A na tym zdjęciu jest też księżyc.

A na tym chmury są chyba rozmyte przez wiatr, prawie przybrały formę chmur soczewkowatych.

Takie krajobrazy towarzyszyły mi przez większość trasy.

Jak się okazało - Ślęża była calutka schowana za drzewami. Zatrzymałem się, żeby się zorientować, ale wiatr potargał mi mapę :/. I tak była już nieźle rozpuszczona. Podjechałem kawałek bliżej Ślęży, ale słupy energetyczne psuły mi kadr, więc podjechałem jeszcze bliżej, w międzyczasie pogonił mnie pies. W wyniku nagłego przypływu adrenaliny, skurcz mięśnia palca spowodował, że przerzutką wygiąłem łańcuch. Z przeskakującym łańcuchem podjechałem bliżej, ale znowu mi budynki zasłaniały i tym sposobem dojechałem do Sobótki... nie no, do A4. Zrobiłem zdjęcie i wróciłem do domu przez Kąty Wrocławskie. 30 km na przełożeniu 3x8 :D

Nowa Wieś Kącka i Kąty Wrocławskie

A do łańcucha trzeba kupić spinkę. Dodam jeszcze, że dobiłem do 4000km w tym roku.

tajemniczyjogurt
| 16:40 czwartek, 8 grudnia 2011 | linkuj Argusiol: Właśnie spojrzałem na mapę i taka odległość jest możliwa chyba tylko krajówką ;). Z moich Pilczyc właśnie wynalazłem trasę asfaltowo-terenową i być może uda mi się trochę skrócić ten dystans.

Do tej pory myślałem o trasie Wrocław-Skałka-Kąty Wr-Mietków-Sobótka, bo teoretycznie asfaltem jest "szybciej", ale jeszcze zobaczymy.

Co do wymienionych we wpisie uszkodzonych rzeczy, to mapę czeka emerytura - wygląda jak dziury powiązane papierem. Usunąłem krzywe ogniwko, teraz łańcuch trzyma się na dwóch spinkach, ponadto wyczyściłem ładnie kasetę a niebawem wyczyszczę tłoczki.
argusiol
| 21:08 środa, 7 grudnia 2011 | linkuj W 100 km z centum miasta na szczyt w obie strony można się zmieścić.
tajemniczyjogurt
| 07:50 środa, 7 grudnia 2011 | linkuj c1ach: Kresy ładniejsze - więcej drewnianych, nie zapuszczonych, domów.
Kuba7033: Płasko, ale kilometry same się kręcą :)
kundello21: Ciągnie do niej, ciągnie... a to 120 km w dwie strony, albo pociąg za 12 zł
kundello21
| 20:58 sobota, 3 grudnia 2011 | linkuj Ale ta góra daleko, zachęca na dłuższe dystanse;)
Kuba7033
| 20:15 sobota, 3 grudnia 2011 | linkuj Nudnie płasko, ale dobrze jest się wybrać gdzieś poza Las Mokrzański :).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nychn