rodzinnie

Sobota, 12 listopada 2011 · dodano: 13.11.2011 | Komentarze 5

W ramach przerwy przy odświeżaniu wyglądu strony dojechałem do mamy i brata, relaksujących się w Lesie Mokrzańskim. Jako, że każdy wypad można wykorzystać na trening, to zrobiłem sobie kilka kółek po górce.

"It's a Long Way to the Top...

...If You Wanna Rock'n'Roll."

Następnie pojechaliśmy na "punkt widokowy", później na Lisie Jamy, gdzie fajną ścieżkę zatarasowano stosem pni.

Autorem zdjęć mnie jest mama

tajemniczyjogurt
| 17:07 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj Kolarstwo typowo górskie to w dużej części noszenie roweru ;)
kundello21
| 16:43 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj Fajnie, ale zmień rower

Żartuje:) Jest noszenie roweru, jest zabawa... bo nie ma to jak jazda na rowerze bez siedzenia na nim:p
kondzios230
| 16:03 poniedziałek, 14 listopada 2011 | linkuj Smica to sprawdzony temat - odbrandowany Boplight, rogi sporo dodają, od razu jakoś tak więcej możliwości ustawienia przeszczepów na kierze. A co do opuszczania kiery - pewnie i to i to :P
tajemniczyjogurt
| 18:55 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Siodło i amor zmienię do wiosny.
Jeżeli dodam rogi, to zasłoni mi się napis KCNC - będzie mniej punktów do lansu, a nawet nie wiem, czy to coś poprawi, ale te są całkiem fajne.
Co do kiery, to masz na myśli obrócenie na mostka na minus, czy przełożenie podkładek?
zetor65
| 18:38 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Fajnie, ale zmien siodlo, amor dodaj rogi i opusc kiere. Wtedy bedzie naprawde fajnie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa torzy