trening

Poniedziałek, 3 października 2011 · dodano: 03.10.2011 | Komentarze 2

Chyba ostatni cięższy trening przed, kończącymi sezon startów, piątkowymi zawodami w Chojnowie. Chciałem dojechać szosą do Lasu Mokrzańskiego, ale jakoś tak się fajnie pod wiatr jechało, że aż nie chciało mi się wybijać z rytmu. Na twardym przełożeniu pokonałem górkę za Wilkszynem, trochę podyszałem, ale się udało. Reszta asfaltowych podjazdów (w tym w Brzezinie) bardziej kadencyjnie, co nie oznacza, że mniej intensywnie ;). po podjeździe w Brzezinie skręciłem do Lasu Mrozowskiego, zrobiłem tam dwie pętle po wąwozie i pojechałem skrajem lasu w stronę Lasu Mokrzańskiego, wjechałem na Wiśniową Górę, dalej leśnym duktem i skręciłem na rzadko odwiedzaną przeze mnie małą górkę - Lisie Jamy. Na jej szczycie jest paśnik, przy którym jest chyba nowa lizawka. Szkoda, że leśniczy nie zostawia batonów dla rowerzystów :D. Przez górkę prowadzi całkiem sympatyczny singletrack.

Następnie dojechałem do szosy i całkiem szybko dojechałem do domu - tym razem nie zatrzymał mnie pociąg.

tajemniczyjogurt
| 17:06 piątek, 7 października 2011 | linkuj Na Pilczycach są całkiem fajne stare glinianki. Na Kilimandżaro byłem raz w życiu. Splot wydarzeń spowodował, że drużyna się posypała. O tym, że nie jadę dowiedziałem się wczoraj o 20 :D. Ale dzięki za rady, może kiedyś się wybiorę do Chojnowa, bo w tym parku chyba nie tylko licealiada jest.
Morpheo
| 20:42 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Cóż... Ciężko ten Chojnów porównać do czegokolwiek na Pilczycach ;-) Park Piastowski to coś pośredniego między Laskiem Złotoryjskim w Legnicy a parkiem leśnym w Bolesławcu (niegdysiejsze miejsca lokalnych zawodów XC). Gęsto zalesiony, z fajnymi, technicznymi odcinkami. Polecam odcinki techniczne na Kili, jeśli tam zaglądałeś, te treningi mogą się przydać. Choć w Chojnowie teren jest zdecydowanie bardziej pofałdowany.
Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kogod