wypadek :(

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 01.06.2011 | Komentarze 3

Wyjechałem po chleb do lidla, zaraz za domem dziecko zespawnowało mi się w rowerze. Chyba zahaczyłem je kierownicą, sam chyba zrobiłem małe otb, ale szczerze mówiąc niezbyt kojarzę jak to się stało. Dobrze, że nie straciłem przytomności, bo bym wtedy nie znalazł sprawcy.

straty w rowerze:
obrócona do pionu manetka i klamka hamulcowa
pogięte pręty siodełka
szrama na ramie
rysa na pokrywie zbiorniczka wyrównawczego

straty na mnie:
złamanie przednich siekaczy (jedynki)
rana miażdżona brody (trzy szwy)
stłuczenie obu warg

Na szczęście rekonstrukcja jedynek jest refundowana, z pzu też dostanę jakiś grosz (będzie na części). Do wypadku doszło na końcu tej ulicy, zdjęcie z mojego balkonu...

Dzień później miałem już nowe zęby, trochę inne, ale się przyzwyczaję. We wtorek przyszły nowe części, tutaj testuję na sucho spd, chyba się w tym zabiję :D

Odpuszczę sobie maraton w Polanicy, teraz szykuję się do Piechowic.

wilczek127
| 14:46 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj W spd są jeszcze większe szanse na stracanie zębów:D
tajemniczyjogurt
| 06:33 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Dzięki. Najgorsze jest to, że zrobiłem prawie 1700 km po jakichś górach, lasach, szosach, daleko od domu, a tutaj 180 m od bloku. W środę zdejmują mi szwy, więc idę testować spd i lżejsze dętki, nie mogę się doczekać :D
gabcio328
| 17:48 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj głupi wypadek, szkoda zęba:( ale widzę, że szybko się pozbierałeś jak już ćwiczysz w spd i nie możesz doczekać się jazdy w realu;p powodzenia

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winam