Rower:

niby skok w bok, ale za granicą się nie liczy :P

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 01.04.2011 | Komentarze 0

GPS GPS GPS - w kawałkach

Po dość leniwym poranku pożyczyłem z Adamem rowery i pojechaliśmy do centrum Guetersloch, gdzie on pochodził z dziewczynami po sklepach, a ja pojechałem trochę pozwiedzać m.in. park miejski i starówkę. Po powrocie do domu pojechaliśmy po inne koleżanki no i tak się stało, że w rowerze jednej odpadła kierownica (ach te stery 1"). Później odwiozłem Patrycję prawie pod dom i musiałem wracać po ciemku, zaowocowało to całkiem fajnym zdjęciem). Nie wiem, czy jasno opisałem dzień, jak nie, to mogę to przedstawić na schemacie :P
plan parku miejskiego

Nie wiem, jak ci ludzie mogą jeździć na tego typu rowerach. To uczucie, gdy po powrocie do Wrocławia usiadłem na swój rower i mogłem kręcić korbami do tyłu... Co ciekawe, jeden z tych rowerów to full i ma trzy hamulce.

Gutersloch

Ratusz w Gutersloch

Kościół Apostołów w Gutersloch

Kościół Marcina Lutra

Zdjęcie autostrady w drodze powrotnej