Rower:

Rekord prędkości na mojej standardowej trasie miejskiej

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 3

Pojechałem sobie dzisiaj do dziadków, na obiad. No i tak się dobrze jechało, że wyprzedziłem dwa autobusy (linie 127 i 135), tak na pewno, patrzyłem na numer taborowy. A dotarłem tak szybko, ponieważ kilka razy startowałem za samochodami (na skrzyżowaniu dostają zielone szybciej niż piesi i rowerzyści).

W jedną stronę 15 min 43 s, V śr 22,7 km/h. W drugą stronę nie było aż tak słodko.

No cóż, kupuję slicki i będę pędzić 30 km/h po mieście :D

tivig
| 13:57 sobota, 29 maja 2010 | linkuj Miałeś szczęście. Ja tam wolę unikać miejskie drogi. Jak najszybciej w teren, bocznymi dróżkami i do lasu. Wtedy mam spokój, żadnych blachosmrodów, świateł, pasów, przejść, żadnych schodów i znikome ilości pieszych :).
tajemniczyjogurt
| 06:40 czwartek, 27 maja 2010 | linkuj No właśnie, w weekend przeleciałem na czerwonym, ale dopiero w połowie skrzyżowania zauważyłem ich w pobliżu. Na szczęście chyba mieli ważniejsze rzeczy do roboty :D
tivig
| 05:17 czwartek, 27 maja 2010 | linkuj Hehe. Uważaj na niebieskich ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sukce