Rower:

To samo co wczoraj

Poniedziałek, 3 maja 2010 · dodano: 04.05.2010 | Komentarze 8

To samo, tylko szybciej i bez przerwy po środku. Znowu musiałem jakiegoś ślimaka z ulicy na trawę przenosić.

tivig
| 05:00 niedziela, 9 maja 2010 | linkuj Święty nie jestem. Nie raz po pijaku wywaliłem butelkę gdziekolwiek. Gumy też wypluwam gdzie popadnie. Nie raz wyrzucałem różne papierki i drobne śmieci gdziekolwiek. Ale teraz staram się tego nie robić, bo poważnie mnie wkurwia jak jadę sobie lasem i zamiast jagód i grzybów znajduję butelki i pampersy :/. Każdy chce zmienić świat na lepsze, ale problem nie leży w innych ludziach tylko w nas samych.
mattik
| 09:03 sobota, 8 maja 2010 | linkuj A ja myślałem że normalni ludzie to gatunek na wymarciu.. Ale po waszych wypowiedziach widzę że nie jest tak źle ;) Ze swojej strony dodam, że najbardziej mnie wkurza jak se jakiś kretyn robi wysypisko w lesie bo mu żal zapłacić parę złotych za wywóz śmieci bo se musi najnowszą plazmę do pokoju kupić...
tajemniczyjogurt
| 18:39 wtorek, 4 maja 2010 | linkuj Otóż to!
tivig
| 18:34 wtorek, 4 maja 2010 | linkuj Ja osobiście nie wyrzucam nawet najmniejszych śmieci. Głupi bilet czy papierek po gumie staram się zawsze wywalić do kosza. A jeśli kosza w pobliżu brak to chowam papierek do kieszeni albo do plecaka. Wkurwia mnie jak siedzi banda cweli na ławce i mają kosz 10m od siebie a butelki po piwie wyrzucają za siebie w trawę. Mam wtedy ochotę podejść, wziąć tą butelkę i pierdolnąć takiego gada w łeb. To samo tyczy się biletów autobusowych, na przystankach są kosze a dookoła pełno biletów, mimo że kosz jest pusty. Ludzie to świnie (nie ujmując świniom), najpierw sami robią syf a później łażą i narzekają że brudno.
tajemniczyjogurt
| 15:52 wtorek, 4 maja 2010 | linkuj ponieważ ekolodzy wolą blokować inwestycje (http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,7726536,Tajemnicze_stowarzyszenie_walczy_z_mostem_Wschodnim.html) albo dyskutować o CO2 i sprzedawać limity (jakim prawem ktoś może wyceniać ile kosztuje moja tona CO2?). Ale to, że lasy toną w śmieciach, ludzie wylewają ścieki do rzek, wypalane są łąki to im nie przeszkadza.

Dbam o przyrodę, tylko dlatego, że ją lubię i chcę sobie zostawić trochę na później. Segreguję śmieci, nie śmiecę w lasach, nie niszczę jej, sprzeciwiam się, gdy ktoś w towarzystwie próbuje zrobić coś no wiesz... a no i jeżdżę rowerem :) a CO2, na który nam nakładają limity, i tak zostanie przetworzony przez roślinki, sadźmy drzewa, bo brakuje mi terenów do jazdy :D
tivig
| 15:04 wtorek, 4 maja 2010 | linkuj Czemu tak sądzisz?
tajemniczyjogurt
| 14:18 wtorek, 4 maja 2010 | linkuj Prawdziwych Zielonych już nie ma, tylko ekoterroryści :(
| 13:28 wtorek, 4 maja 2010 | linkuj Ty do Zielonych się zapisz :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jposo