Rower:Fort Sprint

wieczorny trening

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 27.04.2014 | Komentarze 0

Oglądałem sobie dzisiaj trasy tegorocznego Sudety MTB Challenge i zauważyłem jakąś nowość. Poza tym, że dwa pierwsze etapy startują ze Stronia Śląskiego i objeżdżają moje ulubione góry - Masyw Śnieżnika i Góry Bialskie, to trasa pierwszego zawiera zjazd z Lesieńca. Jeżeli dobrze pamiętam, to tego nie było poprzednio w programie. Byłem tam parę razy, ale nie odważyłem się zjechać. Chociaż ostatnio rowerem, to byłem pod koniec 2011. Na etapówkę się nie wybieram, ale MTB Marathon może pokrywać się częściowo z tą trasą, także trzeba będzie się wybrać poćwiczyć. W tym miesiącu wziąłem się za technikę, zarówno na mokro na rowerze (cegielnię mam już całkiem całkiem obcykaną), jak i na sucho. Czy będą efekty, zobaczymy na maratonach. Wracając jeszcze do etapówki, to w tym sezonie na pewno nie. Może w przyszłym uda się zrobić "połówkę". Z tego co widzę, to połówkowe etapówki są dosyć popularne i większość organizatorów oferuje coś takiego.

ETAP 1
ETAP 2

Poprzeglądałem różne stare zdjęcia i naszła mnie ochota na rower. Wyszedłem trochę późno, jak na szosę, ale musiałem najpierw przetrawić moją własną domową pizzę. Przynajmniej nie narzekałem na brak węglowodanów. Trening w tlenie. Powrót już w szarówce, ale fajnie się jechało.