Las Osobowicki

Poniedziałek, 3 marca 2014 · dodano: 03.03.2014 | Komentarze 0

Nawet miałem się dzisiaj nie wybierać na rower, ale jutro ma padać, więc trzeba korzystać z pogody. Pojechałem z Konradem na Osobowice. Po kilku pętlach zaczęliśmy sadzić gleby, więc podarowaliśmy sobie dalszą jazdę. Jechałem dzisiaj bardzo zachowawczo, więc zaliczyłem tylko jedną. Do tego Konrad definitywnie przekabacił mnie na stronę 29erowców ]:>

Dopiero na trzeciej pętli, więc i za trzecim podejściem, zaliczyłem taki ostry zakręt w prawo z podjazdem, jednak nie zrobiłem tego płynnie i musiałem zwolnić, więc Konrad sporo mi uciekł na tym podjeździe. Na kolejnym singlu powoli nadrabiałem stratę. Na około 100 m przed końcem pętli zauważyłem, że mam niewiele, może 15 m, straty. Już byłem w ogródku, już witałem się z gąską, już widziałem jak go spawam, przyśpieszyłem jeszcze bardziej, zapominając że za górką jest lekki zakręt. Przestrzeliłem ścieżkę, wyleciałem przez bandę i wyłożyłem się na miękkie runo. Następnym razem się uda.