ubijanie ścieżek

Wtorek, 18 lutego 2014 · dodano: 18.02.2014 | Komentarze 2

W piątek odebrałem Krossa z serwisu, ale jakoś tak mokro było i nie chciało mi się jechać do lasu. Dzisiaj to co innego - słonko, więc zaraz po zapisaniu się na zajęcia (na czwartym semestrze :)) naszykowałem rower i wymyśliłem, że porobię jakieś pętle po Mrozowskim.

W Mokrzańskim jak zwykle po zimie - takie irytujące rzadkie błotko, później przez pola do kolejnego lasu. W ogóle nie mogłem się skoncentrować na jeździe i w dodatku zrobiło się całkiem pochmurno. Dojechałem do Mrozowskiego, zrobiłem pierwszą pętlę, podczas której zauważyłem nową ścieżkę. Zrobiłem drugą. Miałem zrobić też trzecią, ale byłem strasznie ciekawy, dokąd prowadzi. Najpierw zrobiłem kilka zdjęć, a później zjechałem na dół i wjechałem na tę nową ścieżkę.

Nowy singletrack ma około 500 m długości. Biegnie on w pobliżu granicy lasu, jest pełen fajnych zakrętów, zjazdów i podjazdów. Nie jest technicznie wymagający, i według mnie można go pokonywać w obu kierunkach. Już wcześniej byłem pod wielkim wrażeniem, ale teraz to już w ogóle. Zwłaszcza, jak drogę na singlu przebiegły mi sarny. To jest całkiem dziewiczy skrawek lasu... Brakowało czegoś takiego.